Olen monessa suhteessa alkutaipaleella ja yksi niistä täysin kalkkiviivoilla olevista asioista on tämä blogin pitäminen.

Tuntuu, että vaikka miten pyörittäisi tätä netin ihmeellistä maailmaa käsillään, niin tämä blogin perustaminen ei ollutkaan ihan niin iisibiisi juttu kun kuvittelin ja annoin ymmärtää, no nyt se seisoo paikallaan ja ties millaiseksi muodostuu, ehkäpä ensimmäisiä kuviakin saan tänne.

Olen myös innokas korttien tekijä, olen tehnyt vuosikausia, muutaman vuoden ajan 3D-tekniikalla, mutta vasta nyt pari kuukautta sitten uskaltauduin leimailun maailmaan ja se vei sydämeni aivan täysin. Leimailutaivas messutkin tuli käytyä helmikuussa  ja aivan ihana kokemus.

Tuli tavattua paljon asiaan vihkiytyneitä ihmisiä, niitä konkareita ja sitten vähemmän konkareita, loistavaa sakkia ja uskaltauduin lupautumaan mukaan tapaamisiin, nyt ensimmäistä odotan innoissani, Riihimäellä

Selailen paljon taitavien kortintekijöiden linkkejä ja sitä mukaa kun minä onnistun tänne jotain lisäämään ja tuomaan, niin alan kertomaan missä minä luuraan jollen omassa blogissani tai facebookissa:)

koska tämä on ensimmäinen tekstini, yritän tähän samaan laittaa elämäni ensimmäisen valmistuneen leimailukortin, onnistuu kuvan linkitys tai ei (toivon mukaan tämä kortti joskus naurattaa minua tai ainakin että sitä kehittyis harrastuksessaan), olen pahoillani, jos kuvan tuonti ei onnistu, opettelua se on tämäkin sitten