Tätä korttia rakensin kuin sitä kuuluisaa Iisakin kirkkoa, eli monta päivää, ei saa olla kukkia, eikä hörhellyksiä, joten ei kun erilaisia leimasimia ja värittään.

Olen käyttänyt 4 eri Magnolian leimasinta ja yhtä muuta leimasinta (valitettavasti en muista kenen), puu on leimattu pohjapaperiin, istuva ukko ja puupölkky on leimattu päällekkäin ja nuotio on ihan omana lisänä kiinnitetty 3-D tarroilla

Kuvat olen värittänyt Derwentin Inktenseillä ja vedellä, pohjapaperiin sinisen ja vihreän olen sävyttänyt Distress Inkin väreillä ( hankittu skräpteekistä), Pohjan päälle suihkutin Marshmellow-mistiä, kun sen ostin Maijun kehotuksesta (heinikasta)  ja jäin ihan koukkuun sen sateenkaaren väreihin:), kiitti Maiju, oli ihana vinkki ostaa sitä.

Ainoa mikä tässä jäi harmittamaan on se, että mulla ei ollu mitään tekstiä eläkeläiselle, mutta onneksi tulevaisuutta varten huomasin, että Finnstampperilla on myynnissä ja olen niinkuin melkein jo tilannut sen.

Värit vain ovat vähän kuvassa haaleammat mitä todellisuudessa, kun tolla kännykällä napsii kuvia:), Täytyy sanoa, että olen itse tähän tosi tyytyväinen, käy vähän iäkkäämmällekkin miehelle